مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-08اقتصادي

توسعه میدان آزادگان جنوبی با تمام توان


شرکت پتروپارس با تمام توان جهت توسعه میدان آزادگان جنوبی تلاش می کند زمینه ساز توسعه بزرگترین میدان نفتی ایران شود و کام مردم ایران و استان محروم خوزستان را شیرین نماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، شرکت پتروپارس در طول ربع قرن فعالیت غرورآفرین خود به عنوان عضوی تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز ایران، همواره در خط مقدم جبهه اقتصادی فعالیت کرده و فازهای متعددی از میدان پارس جنوبی را توسعه داده است که یکی از ثمرات آن انتقال دانش مدیریت طرح ها و مگاپروژه های بزرگ ملی به داخل کشور و رشد و توسعه تعداد بی شماری از پیمانکاران، سازندگان و تامین کنندگان داخل و ارتقای توان فنی و مهندسی و ساخت داخلی و نهادینه سازی باور توانستن در میان صنعت گران ایران اسلامی است.

به گونه ای که صنعت نفت و گاز کشور از نقطه وابستگی کامل در طرح توسعه فاز یک پارس جنوبی به جایگاه استقلال و خودکفایی کامل در طرح توسعه فاز 19 پارس جنوبی رسید و این طرح ملی بدون حضور شرکت های خارجی و به دست توانمند ایرانیان، با بیشترین کیفیت و کمترین زمان و هزینه ممکن نسبت به طرح های مشابه مدیریت و اجرا شد.

هم اکنون نیز این شرکت در غیاب شرکت توتال و سایر شرکت های خارجی با تکیه بر توان داخلی، پرچم توسعه فاز 11 پارس جنوبی را برافراشته نگه داشته و با تمام توان در حال اجرای عملیات حفاری و توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه میدان آزادگان جنوبی با تمام توان

توسعه میدان آزادگان جنوبی با تمام توان