مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:302021-09-08اقتصادي

اعلام خسارت عدم ابلاغ مقررات «مالیات بر خانه های لوکس و خودروهای لاکچری»


به دلیل عدم تهیه و تصویب به موقع آیین نامه ها توسط دولت، بخش قابل توجهی از درآمدهای عمومی مندرج در قانون بودجه سال 1400 طی 4 ماه ابتدای سال محقق نشده است.

- اعلام خسارت عدم ابلاغ مقررات مالیات بر خانه های لوکس و خودروهای لاکچری به دلیل عدم تهیه و تصویب به موقع آیین نامه ها توسط دولت، بخش قابل توجهی از درآمدهای عمومی مندرج در قانون بودجه سال 1400 طی 4 ماه ابتدای سال محقق نشده است.

دیوان محاسبات اعلام کرد: کاهش درآمد 2.

4 هزار میلیارد تومانی دولت نتیجه عدم تهیه و ابلاغ مقررات قانون مالیات بر خانه های گرانقیمت و خودروهای لوکس طی 4 ماه اول سال 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور اعلام کرد: با انتشار دومین گزارش نظارت مستمر بر اجرای بودجه 1400 در مقاطع 2 ماهه منتهی به تیرماه، مشخص شده است که به دلیل عدم تهیه و تصویب به موقع آیین نامه ها توسط دولت، بخش قابل توجهی از درآمدهای عمومی مندرج در قانون بودجه سال 1400 طی 4 ماه ابتدای سال محقق نشده است.

یافته ها نشان می دهد 25 مورد معادل 64 درصد از آیین نامه ها و دستورالعمل هایی که طبق قانون بودجه سال 1400 مقرر شده بود تا پایان تیرماه به تصویب دولت رسیده و ابلاغ شود، تاکنون تهیه و ابلاغ نشده است که به نوعی ترک فعل در عمل به الزامات قانونی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام خسارت عدم ابلاغ مقررات «مالیات بر خانه های لوکس و خودروهای لاکچری»

اعلام خسارت عدم ابلاغ مقررات «مالیات بر خانه های لوکس و خودروهای لاکچری»