مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 10:052021-09-08اقتصادي

استان زنجان کمبود واکسن ندارد/ ابلاغ تزریق دز یادآور آسترازنکا


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان کمبود واکسن در سطح استان وجود ندارد، گفت: ممکن است، این کمبود در برخی مواقع مربوط به نوع خاصی از واکسن باشد که در واقع مربوط به آن روز و ساعت خاص بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز قزلباش ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، از برنامه ریزی برای افزایش تعداد و مراکز تزریق واکسن در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: همه اقدامات برای تسریع این روند پیش بینی و لحاظ شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه واکسیناسیون افراد زیر 18 سال نه در استان بلکه در کشور هم انجام نمی شود، افزود: دانشگاه برای تزریق واکسن برای افراد بالای 18 سال در مناطق محروم و صعب العبور برنامه ریزی شده است که کم و کیف آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروتکل تدوین شده برای واکسیناسیون دانش آموزان ابلاغ نشده است، ادامه داد: هر چند در برخی از کشورها واکسیناسیون کودکان در سنین مختلف عملیاتی شده، ولی اجرای این پروتکل در ایران منوط به اعلام برنامه مورد نظر در این حوزه است.

قزلباش از دریافت بیش از 76 هزار دز واکسن برکت توسط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این تعداد در بین مراکز واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان زنجان کمبود واکسن ندارد/ ابلاغ تزریق دز یادآور آسترازنکا

استان زنجان کمبود واکسن ندارد/ ابلاغ تزریق دز یادآور آسترازنکا