مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-08پزشكي

واکسیناسیون مناطق محروم و صعب العبور زنجان با میانگین سنی وسیع تر


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب العبور استان زنجان با میانگین سنی وسیع تری انجام خواهد شد.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب العبور استان زنجان با میانگین سنی وسیع تری انجام خواهد شد.

پرویز قزلباش ظهر امروز (17 شهریورماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در رابطه با واکسیناسیون گروه سنی زیر 18 سال، اظهار کرد: مجوزی برای واکسیناسیون این گروه سنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده نشده و در استان زنجان نیز برای گروه سنی زیر 18 سال واکسن کرونا تزریق نمی شود.

وی در رابطه با واکسیناسیون در مناطق محروم و صعب العبور استان زنجان، افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان، واکسیناسیون برای مناطق محروم و صعب العبور با میانگین سنی وسیع تری انجام می شود که این موضوع به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول در رابطه با واکسیناسیون دانش آموزان، تصریح کرد: تاکنون پروتکل مشخصی برای واکسیناسیون این گروه هدف توسط وزارت بهداشت تعریف نشده و همچنان در حال بررسی است ولی در دنیا واکسن های کرونا برای گروه سنی 3 تا 18 سال و بالای 8 سال تزریق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون مناطق محروم و صعب العبور زنجان با میانگین سنی وسیع تر

واکسیناسیون مناطق محروم و صعب العبور زنجان با میانگین سنی وسیع تر