مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-08ورزشي

بهره برداری از 21 پروژه دانشجویی در آینده نزدیک/کمک 21 میلیاردی در حوزه ورزش دانشجویی


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه 21 پروژه دانشجویی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، گفت: تا کنون 100 پروژه به بهره برداری کامل رسیده است و سه پروژه نیز در شرف افتتاح است.

- مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه 21 پروژه دانشجویی در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، گفت: تا کنون 100 پروژه به بهره برداری کامل رسیده است و سه پروژه نیز در شرف افتتاح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد حسین علیزاده در آیین افتتاح 16 پروژه ورزشی در دانشگاه ها که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در چهار سال اخیر، از سال 96 تا 1400، تعداد 124 پروژه زود بازده مورد نیاز دانشجویان در زمینه های زمین روباز، کفپوش و پیست دوچرخه سواری تعریف شد و تا کنون 100 پروژه به بهره برداری کامل رسیده است؛ سه پروژه در شرف افتتاح است و 21 پروژه نیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی با تشکر از مساعدت دفتر طرح های عمرانی وزارت علوم در حمایت از پروژه های ورزشی دانشگاهها گفت: این حمایت ها با اختصاص 5 میلیارد تومان در سال 96 شروع شد و با روندی صعودی ادامه داشته است و در سال جاری 31 میلیارد تومان از طرف این دفتر به این پروژه ها اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: بسیاری از پروژه های ورزشی با کمک و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان و در مجاورت خوابگاههای دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 21 پروژه دانشجویی در آینده نزدیک/کمک 21 میلیاردی در حوزه ورزش دانشجویی

بهره برداری از 21 پروژه دانشجویی در آینده نزدیک/کمک 21 میلیاردی در حوزه ورزش دانشجویی