مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-08اقتصادي

کلنگ ساخت بیمارستان 110 تختخوابی مُهر به زمین زده شد


با آغاز احداث بیمارستان 110 تختخوابی جایگزین ساختمان بیمارستان کنونی مرکز شهرستان مُهر، گام بنیادی در ارائه خدمت به مردم در حوزه سلامت برداشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مُهر، محمود رضایی در آغاز احداث بیمارستان جایگزین شهرستان مُهر اظهارداشت: احداث و بهره برداری از بیمارستان جایگزین مرکز شهرستان مهر در زمینی به مساحت 7 هکتار، با زیر بنای سیزده هزار و 600 مترمربع و با اعتبار 175 میلیارد تومان آغاز می شود.

عاون امور عمرانی استانداری فارس افزود: اعتبار این پروژه عمرانی به عنوان یک طرح ملی و براساس کمیسیون ماده 23 تامین شده است و پیش بینی می شود در طی 3 سال، ساخت و ساز این مرکز درمانی 110 تختخوابی تکمیل شده و به چرخه خدمات حوزه سلامت اضافه شود.

وی با ابراز امیدواری از احداث بیمارستان جایگزین مرکز شهرستان مهر به عنوان یک گام بنیادی به سوی بهبود ارائه خدمات سلامت، اضافه کرد: در اجرای طرح های عمرانی مناطق جنوب فارس مانند شهرستان مهر، نیک اندیشان حوزه سلامت سهیم بوده اند، همچنانکه زمین این بیمارستان جدید نیز از سوی نیکوکار مرحوم سیدحسن همدانی اهدا شده است.

در آیین کلنگ زنی این بیمارستان، مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس، مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی، مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد و رییس ارزیابی و صدور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ ساخت بیمارستان 110 تختخوابی مُهر به زمین زده شد

کلنگ ساخت بیمارستان 110 تختخوابی مُهر به زمین زده شد