مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-08سياسي

مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد


مرکز واکسیناسیون دانشجویی به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در سالن شهدای گمنام این دانشگاه، به منظور واکسیناسیون دانشجویان رفسنجانی کار خود را آغاز کرد.

- مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد ایسنا/کرمان مرکز واکسیناسیون دانشجویی به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در سالن شهدای گمنام این دانشگاه، به منظور واکسیناسیون دانشجویان رفسنجانی کار خود را آغاز کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این مراسم با بیان اینکه رفسنجان در بحث واکسیناسیون کرونا جزو چند شهر برتر کشور است، اظهار کرد: تلاش ما این است که هرچه زودتر دانشجویان واکسینه شده و دانشگاه ها باز شوند.

دکتر احمد جمالی زاده تصریح کرد: سعی بر این است که واکسیناسیون با کیفیت انجام و تمام نکات در بحث انتقال و نگهداری واکسن رعایت شود.

همچنین محسن نژادقادری مدیر گروه بیماری های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز در این مراسم گفت: در پایگاه راه اندازی شده فعلاً در هر روز می توانیم 600 دوز واکسن تزریق کنیم و این ظرفیت قابل افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد

مرکز واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد