مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:052021-09-08سياسي

ترس ها و خطرهای بدلکاری بعد از پیمان ابدی و ارشا اقدسی


بیشتر از یک ماه از درگذشت ناگهانی و غم انگیز ارشا اقدسی می گذرد و وقتی حادثه رخ داده برای او را کنار آنچه پیمان ابدی را راهی دیار باقی کرد، می گذاریم با این پرسش ها مواجه می شویم که آیا وضعیت بدلکاری از یک حرفه خطرناک سینمایی فراتر نرفته است؟ آیا نباید از این پس دل نگران بدلکارانی بود که در پروژه های مختلف تصویری کار می کنند و شاید به اندازه اقدسی و ابدی شناخته شده و حرفه ای هم نباشند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششم مرداد ماه که خبر رسید ارشا اقدسی، بدلکار جوان سینما سر صحنه یک فیلم در لبنان دچار حادثه شده خیلی ها به یاد پیمان ابدی افتادند که یک دهه قبل سر صحنه یک فیلم بر اثر یک اشتباه در اوج شهرت و پختگی کارش، از دنیا رفته بود.

اگرچه تلاش هایی برای بهبود وضعیت ارشا در طول یک هفته انجام شد اما سرانجام او هم از این دنیا رخت بربست و به استادی که بدلکاری را از او آموخته بود پیوست.

ارشا اقدسی که در چند سال گذشته حسابی معروف شده بود، به گواه دوستان و همکارانش در عین علاقه به انجام کارهای هیجان انگیز، بسیار محتاط بود و تا وقتی از ایمنی شرایط کاری که می خواسته انجام دهد اطمینان پیدا نمی کرد ، سراغ آن نمی رفت و حالا با وجود چنین خصیصه هایی جای سوال است که آیا نمی توان برای برخی بدلکاری های خطرناک مثل آنچه در مورد ارشا اقدسی اتفاق افتاد راهی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس ها و خطرهای بدلکاری بعد از پیمان ابدی و ارشا اقدسی

ترس ها و خطرهای بدلکاری بعد از پیمان ابدی و ارشا اقدسی