مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:002021-09-08اقتصادي

کارشناسان رمزارز: قانونگذاری زودهنگام در حوزه دارایی های دیجیتالی آسیب زاست


امید علوی فعال حوزه رمز ارز نیز معتقد است مجلس دو سال است که به حوزه رمزارزها ورود کرده و کمیسیون اقتصادی نیز با برگزاری جلساتی گزارشی را به صورت طرحی تنظیم کرده که این طرح بیشتر به حوزه ماینینگ پرداخته است.

- امید علوی فعال حوزه رمز ارز نیز معتقد است مجلس دو سال است که به حوزه رمزارزها ورود کرده و کمیسیون اقتصادی نیز با برگزاری جلساتی گزارشی را به صورت طرحی تنظیم کرده که این طرح بیشتر به حوزه ماینینگ پرداخته است.

محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب قوانین لازم برای ساماندهی بازار رمزارزها در کشور خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت استخراج رمزارزها در دستور کار مجلس قرار گرفته و بزودی این گزارش پس از قرائت در صحن، براساس ماده 45 به طرح تبدیل و در آن سازوکارهای جدیدی برای رمزارزها و فعالیت در این زمینه در نظر گرفته می شود تا بتوانیم مانند سایر کشورها این بازار را ساماندهی کنیم.

در پی اعلام این خبر، روزنامه ایران نظرکارشناسان حوزه رمزارزها را در این زمینه جویا شده است.

ارائه لایحه بهتر از قانون به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، محمدرضا شرفی رییس کمیسیون رمزارز انجمن بلاکچین ایران، اعتقاد دارد تجربه نشان داده وقتی یک لایحه از سوی دولت به مجلس می رود جامع و کامل و دارای آسیب های کمتری است چون در دولت، نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان رمزارز: قانونگذاری زودهنگام در حوزه دارایی های دیجیتالی آسیب زاست

کارشناسان رمزارز: قانونگذاری زودهنگام در حوزه دارایی های دیجیتالی آسیب زاست