مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:402021-09-08دانش

آموزش زبان فارسی به 1300 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان


رییس مرکز آموزش زبان به غیر فارسی زبانان دانشگاه کردستان از آموزش زبان فارسی به بیش از 1300 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان طی سه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس مرکز آموزش زبان به غیر فارسی زبانان دانشگاه کردستان از آموزش زبان فارسی به بیش از 1300 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان طی سه سال گذشته خبر داد.

یحیی اسعدی، امروز چهارشنبه( 17 شهریورماه) در جمع خبرنگاران ظهار کرد: مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه کردستان، فعالیت های آموزشی حضوری خود را از ابتدای سال 1396 با اخذ مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و همزمان با شروع به کار مرکز، دوره های آموزشی را در سطوح مختلف برای زبان آموزان برگزار کرده است.

وی افزود: ساختمان مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه کردستان، با مساحتی حدود 300 متر مربع در سال 1398 با حضور تعدادی از مسئولین وزارتی و استانی افتتاح شد.

رییس مرکز آموزش زبان به غیر فارسی زبانان دانشگاه کردستان، با اشاره به برگزاری اردوی های سیاحتی و زیارتی متعدد قبل از شیوع کرونا برای زبان آموزان در راستای آشنایی بیشتر کشور ایران، بیان کرد: در همین راستا اردوهای گردشگری درون شهری و ایرانگردی به مناطق مختلف از جمله شهرهای مشهد مقدس، اصفهان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لالجین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زبان فارسی به 1300 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان

آموزش زبان فارسی به 1300 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان