مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-08اقتصادي

کاهش 30 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در رباط کریم


فرماندار رباط کریم با اشاره به شرایط مطلوب واکسیناسیون در این شهرستان گفت: آمار فوتی های کرونا در رباط کریم 30 درصد کاهش داشته ایت.

- ، در خصوص وضعیت روند واکسیناسیون در رباط کریم اظهار داشت: بر اساس گزارشات ارائه شده که به صورت هفتگی برگزار می شود در تاریخ هشتم الی چهاردهم شهریور ماه، 711 نفر از شهروندان تست pcr تهیه شده که نسبت به هفته گذشته با کاهش 40 درصدی مواجه بوده ایم، هم چنین نمونه تست 306 نفر مثبت اعلام شده است.

ملکشاهی از کاهش 30 درصدی آمار فوتی ها در رباط کریم خبر داد و گفت: با وجود کاهش آمار 19 نفر از همشهریان رباط کریمی طی هفته گذشته تا این لحظه فوت کرده اند.

رییس ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کووید 19 با اشاره به اهمیت اختصاص سهمیه واکسیناسیون برای شهرک های صنعتی بیان کرد: با وجود 3 الی 4 شهرک صنعتی در شهرستان رباط کریم و با جمعیت بیش از 60 هزار نفر نیروی کار در این مجموعه های صنعتی هنوز سهمیه واکسنی دریافت نکرده اند.

ملکشاهی عنوان داشت: هر پایگاه روزانه حداقل 500 و حداکثر 900 دز واکسن تزریق می کند که این نشان دهنده شرایط خوب واکسیناسیون در شهرستان است و با توجه به عملکرد خوب پایگاه های سطح شهر نیازی به افزایش پایگاه در سطح شهرستان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در رباط کریم

کاهش 30 درصدی آمار فوتی های ناشی از کرونا در رباط کریم