مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:552021-09-08اجتماعي

مدارس دولتی، فقط حق بیمه و هزینه کتاب را دریافت کنند


شهریه دانش آموزان مدارس دولتی، موضوعی است که سال های اخیر، با شروع شهریورماه و آغاز ثبت نام دانش آموزان، سبب گلایه خیلی از والدین است.

- ایسنا/بوشهر شهریه دانش آموزان مدارس دولتی، موضوعی است که سال های اخیر، با شروع شهریورماه و آغاز ثبت نام دانش آموزان، سبب گلایه خیلی از والدین است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مدارس دولتی هنگام ثبت نام فقط می توانند حق بیمه و هزینه کتاب را دریافت کنند و دریافت هرگونه وجهی به صورت اجباری غیرقانونی و با متخلف طبق قانون برخورد می شود.

احمد قاسمی افزود: در این زمینه مدارس موظف هستند آدرس و شماره تلفن ستاد نظارت بر ثبت نام و آدرس سامانه شکایات را در تابلو اعلانات مدارس نصب کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته تعدادی از مدارس خاص مانند مدارس شاهد، استعدادهای درخشان و هییت امنایی طبق شرایطی می توانند هزینه برگزاری کلاس های فوق برنامه را از دانش اموزان اخذ کنند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: البته با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی و هزینه بسیار بالای مدارس، ما از اولیای محترمِ دانش آموزان خواهش می کنیم در حد توان با مدارس همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس دولتی، فقط حق بیمه و هزینه کتاب را دریافت کنند

مدارس دولتی، فقط حق بیمه و هزینه کتاب را دریافت کنند