مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-08سياسي

بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد


رییس شورای اسلامی شهر مهریز اعلام کرد: صورتجلسه شماره چهار شورای اسلامی ششم شهر مهریز «علیرضا عرشیان» به عنوان بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر مهریز اعلام کرد: صورتجلسه شماره چهار شورای اسلامی ششم شهر مهریز علیرضا عرشیان به عنوان بیست و چهارمین شهردار مهریز معرفی شد.

سید محمد امین بیدکی در این مورد افزود: شهرداران گذشته منشا خیر و تحول آفرینی در شهرستان بوده اند و امیدواریم شهردار جدید نیز منشا خیرات و ادامه دهنده این راه با محوریت حل امور فرهنگی و شهری باشد تا شاهد ارتقا شاخص فنی در مهریز باشیم.

وی با تاکید بر قانون مداری و مردم داری برای اداره شهر، عنوان کرد: امید بر آن است که شهردار جدید با رعایت و عمل به قانون و مردم داری به صورت جهادی و شبانه روزی مشغول به خدمت رسانی به مردم شریف، فهیم و دیندار باغ شهر تاریخی مهریز شود چرا که اگر مردم ببیند مسئولان در حال تلاش برای رفاه آنها هستند، دلگرم شده و در کنارشان و حتی شاید جلوتر از آن ها برای آبادانی شهر قدم بر می دارند.

اعضای شورای اسلامی شهر مهریز عصر دیروز در جلسه ای فوق العاده نسبت به انتخاب علیرضا عرشیان به عنوان شهردار با پنج رای اعضا اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد

بیست و چهارمین شهردار مهریز انتخاب شد