مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-07ورزشي

ثبت ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در آیسسکو و ترویج در بین کشورهای اسلامی


با هماهنگی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نشست مشترک فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با کمیسیون ملی آیسسکو برگزار شد.

- با هماهنگی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نشست مشترک فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با کمیسیون ملی آیسسکو برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی؛ در نشست مشترک فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با کمیسیون ملی آیسسکو گسترش و ترویج ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در بین کشورهای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

این نشست با حضور جعفر سطوتی مدیرکل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، محمد تقی امیری خراسانی رییس فدراسیون، صادق دوست رییس کمیسیون ملی آیسسکو و تیموری دبیرکل کمیسیون ملی برگزار شد.

پیگیری ثبت بین المللی 10 ورزش سنتی و بازی های بومی محلی که از قبل به آیسسکو معرفی شده بوند، ارایه ی بروشور معرفی ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در نشست آیسسکو در آذرماه به میزبانی کشور مصر توسط فدراسیون و برگزاری نشست های هم اندیشی تخصصی پیرامون گسترش، ترویج و احیا ورزش های سنتی و بازی بومی محلی بیشتر و برگزاری جام ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی با حضور کشورهای عضو آیسسکو از جمله تصمیمات مهم در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در آیسسکو و ترویج در بین کشورهای اسلامی

ثبت ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی در آیسسکو و ترویج در بین کشورهای اسلامی