مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:102021-09-07اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 110 تختخوابی در شهرستان مهر


عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 110 تخت خوابه در زمینی به مساحت 7 هکتار، با زیر بنای 13 هزار و 600 مترمربع و با اعتبار 175 میلیارد تومانی آغاز می شود.

- ، محمود رضایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به شهرستان مهر، اظهار کرد: احداث و بهره برداری از بیمارستان جدید در مرکز شهرستان مهر در زمینی به مساحت 7 هکتار، با زیر بنای 13 هزار و 600 مترمربع و با اعتبار 175 میلیارد تومانی آغاز می شود.

وی افزود: اعتبار این پروژه عمرانی به عنوان یک طرح ملی و بر اساس کمیسیون ماده 23 تأمین شده است و پیش بینی می شود در طی 3 سال، ساخت و ساز این مرکز درمانی 110 تختخوابی تکمیل شده و به چرخه خدمات حوزه سلامت اضافه شود.

معاون عمرانی استانداری فارس با ابراز امیدواری از احداث بیمارستان جایگزین مرکز شهرستان مهر به عنوان یک گام بنیادی به سوی بهبود ارائه خدمات سلامت، اضافه کرد: در اجرای طرح های عمرانی مناطق جنوب فارس مانند شهرستان مهر، نیک اندیشان حوزه سلامت سهیم بوده اند، همچنانکه زمین این بیمارستان جدید نیز از سوی نیکوکار مرحوم سیدحسن همدانی اهدا شده است.

با آغاز احداث بیمارستان 110 تختخوابی جایگزین ساختمان بیمارستان کنونی مرکز شهرستان مهر، گام بنیادی در ارائه خدمت به مردم در حوزه سلامت برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 110 تختخوابی در شهرستان مهر

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان 110 تختخوابی در شهرستان مهر