مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-07سياسي

دوره های آموزشی برای بروزرسانی حوزه صنعت چاپ در زنجان برگزار شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: دوره های آموزشی برای توسعه و بروزرسانی حوزه صنعت چاپ در استان زنجان برگزار شود.

- ، محمدربیع احمدخانی شامگاه دوشنبه در دیدار با شماری از فعالان صنعت چاپ استان افزود: چاپ از صنایع مهمی است که در حوزه های مختلف مانند فرهنگ نقش مکمل دارد.

وی ادامه داد: صنعت چاپ با فرهنگ جاری جامعه در ارتباط است و برای توسعه فرهنگی منطقه باید از این صنعت حمایت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: چاپ به عنوان صنعتی که در فضای صنایع و فراصنایع و حوزه محصولات و خدمات نقش های قابل توجهی داشته و دارد، امروز تنها به عنوان یک صنعت مطرح نیست بلکه به عنوان یک فراصنعت مطرح است.

احمدخانی با بیان اینکه صنعت چاپ در فضای جهانی و بین المللی به عنوان یک حوزه مولد اقتصاد ارزش افزوده بالا مطرح است، عنوان کرد: صنعت چاپ در کشور ما نیز به عنوان حوزه ای که دارای فضای اشتغال قابل توجه است اهمیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: صنعت چاپ به عنوان یک صنعت، یک عامل تاثیرگذار در حوزه اقتصاد و هم به دلیل مناسباتی که با عرصه فرهنگ داشته و دارد باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و روز ملی صنعت چاپ فرصتی است هم برای اینکه اهالی چاپ گرد هم بیایند و عملاً فرصت ها، تهدیدها و آسیب های موجود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی برای بروزرسانی حوزه صنعت چاپ در زنجان برگزار شود

دوره های آموزشی برای بروزرسانی حوزه صنعت چاپ در زنجان برگزار شود