مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-07اقتصادي

ردپای ترال های سنتی خارجی در پسابندر و تاکید صیادان بر ادامه ممنوعیت ترال+فیلم


ممنوعیت صید ترال همواره مورد تاکید صیادان به ویژه جامعه صیادی کنارک و چابهار بوده است زیرا که به زیست آبی خسارت وارد کرده و نابودی آبزیان مختلف را به دنبال دارد.

-   یگان حفاظت با لنج های سنتی ترال خارجی در دریای چابهار برخورد کرده است مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه صید ترال از سال گذشته ممنوع اعلام شده و هیچ مجوز قانونی برای صید ترال صادر نشده است، گفت: از صید بی رویه توسط سود جویان جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

محمد شهلی بر افزود: 300 کیلومتر نوار ساحلی در چابهار و کنارک وجود دارد که رصد و پایش این مساحت، قطعا سخت بوده و انتظار داریم صیادان و مردم هم در صورت مشاهده تخلف به یگان حفاظت شیلات اطلاع دهند.

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا امسال، چند فروند شناور قایق صیادی متخلف شناسایی توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با تایید بر حضور لنج های سنتی ترال خارجی در دریای چابهار اضافه کرد: امسال مواردی از حضور لنج های سنتی خارجی که به صورت ترال صید می کنند در دریا مشاهده شده که فعالیت آنها غیرقانونی بوده و یگان حفاظت با آنها برخورد کرده است.

اجازه دست اندازی به دریا را به متخلفان ترال نمیدهیم  دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان نیزدر این زمینه به خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای ترال های سنتی خارجی در پسابندر و تاکید صیادان بر ادامه ممنوعیت ترال+فیلم

ردپای ترال های سنتی خارجی در پسابندر و تاکید صیادان بر ادامه ممنوعیت ترال+فیلم