مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-07اجتماعي

بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر


طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهره برداری از ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرستان مهر در استان فارس آغاز شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، بهره برداری از ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرستان مهر در استان فارس آغاز شد.

سه شنبه 16 شهریور، طی مراسمی با حضور معاون استاندار و مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی فارس و فرماندار شهرستان و جمعی از معتمدین خیرین محلی، ساختمان اداری جدید شعبه تامین اجتماعی در شهرستان مُهر افتتاح و کلنگ عملیات اجرایی احداث درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان به زمین زده شد.

مدیرکل تامین اجتماعی فارس در حاشیه این مراسم گفت: ساختمان اداری جدید شعبه تامین اجتماعی مهر در زمینی به مساحت 2400 متر مربع با زیربنای 620 متر مربع با بودجه ای بالغ بر 34 میلیارد ریال احداث و آماده بهره برداری شده است.

ابراهیم کشاورز خاطر نشان کرد که شعبه تامین اجتماعی در شهرستان مهر 9500 بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد و این به معنای خدمت رسانی به حداقل 25 هزار نفر در این شهرستان است.

معاون استانداری فارس نیز گفت: تعداد پروژه های افتتاح شده در شهرستان مهر به مناسبت هفته دولت، قابل توجه و در راستای ارتقاء خدمت رسانی به مردم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر

بهره برداری از ساختمان تامین اجتماعی شهرستان مهر