مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-07سياسي

مبارزه با زمین خواری چالش عمده در مدیریت شهرداری های پایتخت است


استاندار تهران از تسریع در روند استعلام شهرداران استان خبر داد و گفت: مبارزه با زمین خواری چالش عمده استانداری در مدیریت شهرداری های پایتخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر سه شنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با فرمانداران و اعضای شوراهای شهر استان تهران با اشاره به اینکه روند انتخاب شهرداران استان به سرعت در حال پیگیری است و به دستگاه های نظارتی گفته شده که فرآیند استعلامات شهرداران استان تسریع شود.

محسنی بندپی افزود: مردم در انتخابات شرکت کردند که نمایندگان خود را در شوراهای شهر و روستا انتخاب کنند و باید با رعایت مراحل قانونی هرچه سریع تر شهرداران توسط شوراها انتخاب شوند.

استاندار تهران گفت: در شهرهایی که انتخابات آن ابطال شده سرپرست های شهرداری ها انتخاب شدند و روند مراحل استعلامات باید تسریع شود و طبق قانون مجلس اعضای شوراهای شهر یک ماه بعد از مرحله تنفیذ باید شهردار انتخاب و اعضای شورا افرادی را با دارای سوابق موفق برای شهرداری معرفی کنند.

وی بیان داشت: طبق قانون، وزیر کشور و استاندار مکلف هستند تا ظرف مدت 10 روز از زمان معرفی شهردار توسط شورای شهر اقدام به صدور حکم کنند و نسبت به صدور حکم شهرداران تسریع کنیم و در حال حاضر عمده ترین چالش ما در مدیریت شهرداری ها در استان تهران مبارزه با زمین خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با زمین خواری چالش عمده در مدیریت شهرداری های پایتخت است

مبارزه با زمین خواری چالش عمده در مدیریت شهرداری های پایتخت است