مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-07اجتماعي

از خسارت روانی طولانی شدن آموزش مجازی تا پیگیری 3 سناریوی آموزشی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: عدم حضور دانش آموزان در محیط مدرسه و طولانی شدن آموزش ها در بستر مجازی، تهدیدات جدی و جبران ناپذیری را متوجه سلامت جسم و روان نه تنها دانش آموزان بلکه فرهنگیان استان می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: عدم حضور دانش آموزان در محیط مدرسه و طولانی شدن آموزش ها در بستر مجازی، تهدیدات جدی و جبران ناپذیری را متوجه سلامت جسم و روان نه تنها دانش آموزان بلکه فرهنگیان استان می کند.

محمدعلی واقعی، امروز سه شنبه 16 شهریور در پنجمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سرایان با اشاره به آمادگی کامل خراسان جنوبی برای آغاز پرشور سال تحصیلی جدید، بر اساس سه سناریوی آموزش حضوری، مجازی و تلفیقی، اظهار کرد: سال تحصیلی را با رعایت حق آموزش و سلامت برای همه دانش آموزان با مهیاساختن شرایط سخت و نرم افزاری آغاز می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی از واکسینه شدن بیش از 90 درصد معلمان و فرهنگیان استان در مرحله اول خبر داد و اظهار کرد: قریب شش روز از تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به فرهنگیان می گذرد و در این شش روز قریب 20 درصد معلمان دُز دوم را دریافت کرده اند و پیش بینی می شود تا قبل از شروع سال تحصیلی همه افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند، دو نوبت واکسن خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خسارت روانی طولانی شدن آموزش مجازی تا پیگیری 3 سناریوی آموزشی

از خسارت روانی طولانی شدن آموزش مجازی تا پیگیری 3 سناریوی آموزشی