مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:202021-09-07فرهنگي

تدریس قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسات قرآنی کردستان


مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اجرای طرح «تدریس قرآن به زبان انگلیسی» در سطح مؤسسات قرآنی استان کردستان خبر داد و گفت: - مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد: تدریس قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسات قرآنی کردستان ایسنا/کردستان مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اجرای طرح تدریس قرآن به زبان انگلیسی در سطح مؤسسات قرآنی استان کردستان خبر داد و گفت: 6 مربی قرآن کردستانی مجوز برگزاری این کلاس های قرآنی را دارند.

کامل گلباغی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه رغبت خانواده ها برای حضور فرزندان در کلاس های زبان بیشتر است و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه طرح تدریس قرآن به زبان انگلیسی در سطح مؤسسات قرآنی استان برگزار می شود.

وی افزود: در راستای برگزاری کلاس های تخصصی آموزش قرآن به زبان انگلیسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اقدام به برگزاری دوره تخصصی برای مربیان قرآن استان کرده است که در حال حاضر 6 مربی سطح استان مجوز برگزاری دوره را گرفتند.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: هر مؤسسه ای که قصد برگزاری دوره آموزش قرآن به زبان انگلیسی را دارند فقط می توانند از وجود این مربیان قرآن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدریس قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسات قرآنی کردستان

تدریس قرآن به زبان انگلیسی در مؤسسات قرآنی کردستان