مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-07فرهنگي

امسال 15 هزار نفر کردستانی به سینما رفتند/ تخفیف 25 درصدی بلیت فیلم «درخت گردو»


مدیرامور سینمایی حوزه هنری استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 15 هزار نفر از فیلم های اکران شده در سینماهای استان دیدن کردند.

- حیدر مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، به فروش فیلم در 6 ماهه اول سال 1400 در سینماهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت 15 هزار نفر از فیلم های اکران شده در سینماهای استان دیدن کردند که پردیس سینمایی بهمن سنندج با 10 هزار نفر مخاطب و پردیس سینمایی مهر سقز در مدت یک ماه از زمان بازگشایی با 4 هزار نفر بیشترین مخاطبین را به خود اختصاص داده اند.

مدیر امور سینمایی این تاریخ واقعی و صبر و استقامت مردمان سردشت به تصویر در آمده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری کردستان گریزی هم به شرایط کرونایی در کشور زد و گفت: تمام تلاش ما رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در محیط سینما است و تمامی امکانات لازم از جمله محلول پاش الکلی در درب ورودی تمامی سینما ها، فاصله اجتماعی با رعایت 50 درصدی ظرفیت سینماها، تهویه مناسب هوا، ضد عفونی کردن منظم سالن های سینما، الزام مخاطبین به استفاده از ماسک در مدت زمان حضور در سینما و .

این اطمینان را داده است که علاقه مندان بتوانند با خیالی راحت در این شرایط سخت اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم های روز سینمای ایران در سالن های استاندارد سپری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 15 هزار نفر کردستانی به سینما رفتند/ تخفیف 25 درصدی بلیت فیلم «درخت گردو»

امسال 15 هزار نفر کردستانی به سینما رفتند/ تخفیف 25 درصدی بلیت فیلم «درخت گردو»