مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-06اجتماعي

ماجرای قطعی آب و برق مکرر در بخش انزل ارومیه چه بود؟


بخشدار انزل از رفع مشکل افت فشار آب و قطعی آب و برق این مناطق به مدت طولانی خبر داد.

- رامین بهمرام مهربان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص قطعی آب و برق و در بخش انزل اظهار داشت: آب شرب روستاهای قره باغ ، قالقاچی، نجف آباد،گورچین قلعه از شهرستان سلمان تامین می شود در این راستا مسافتی طی می شود تا آب به این مناطق برسد، از اینرو تامین آب شرب را دچار مشکل می شود.

وی با بیان اینکه قطعی برق هستند که این مناطق را با مشکل افت فشار آب مواجه کرده است که برای حل این معضلات نیم کیلومتر از خط انتقال آب شرب روستای گورچین قلعه رسوب زدایی و تعویض خط در این نقاط انجام شده است.

وی یادآور شد: در روستای گورچین قلعه، مطالعات ژئوفیزیکی انجام و اعتبار این پروژه روز شنبه مصوب شده است که چاه مجزا برای تامین آب شرب روستای گورچین قلعه احداث شود که با این اتفاق مشکلات تامین آب شرب این منطقه برای همیشه حل خواهد شد.

بهمرام مهربان با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص مشکلات قطعی آب و برق بخش انزل که با مسوولین اداره برق و آب انجام شد تصریح کرد: طبق رایزنی های انجام شده با اداره برق و آب تصمیم بر آن شد که اداره برق قطعی برق در شهر سلماس و بخش انزل شمالی را به طور همزمان انجام دهد تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی در این مناطق روستایی نباشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قطعی آب و برق مکرر در بخش انزل ارومیه چه بود؟

ماجرای قطعی آب و برق مکرر در بخش انزل ارومیه چه بود؟