مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 15:452021-09-06سياسي

ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می شود


ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهری و خارج از محدوده که به صورت تصرف و تغییر کاربری اراضی کشاورزی انجام شده با حکم قضایی تخریب می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده شهری و خارج از محدوده که به صورت تصرف و تغییر کاربری اراضی کشاورزی انجام شده با حکم قضایی تخریب می شود.

علی اکبر مرتضایی، امروز (دوشنبه-15 شهریور) در حاشیه دیدار از شهرک 22 بهمن، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازآفرینی شهری، جلوگیری از حاشیه نشینی و تصرف غیر مجاز در حریم شهری و یا خارج از محدوده شهری، توسعه غیر اصولی شهر خارج از ضوابط شهرسازی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله موارد مهم است که با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: قانون هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را تخلف می داند و پس از تشکیل پرونده در کمیسیون بدوی و کمیسیون تجدید نظر ماده 100، شهرداری کاشان موظف است نسبت به تخریب این بناها اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کاشان تصریح کرد: متخلفانی که ساخت و ساز غیر مجاز انجام داده و با تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی برای سودجویی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده اند، شناسایی و با آنها برخورد قانونی و قضایی می شود.

مرتضایی در خصوص ساخت و ساز غیر مجاز در حریم رودخانه ها نیز گفت: ساخت و ساز و تصرف در حریم و بستر رودخانه تخلف اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می شود

ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تخریب می شود