مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-06اقتصادي

12 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزکوه آزادسازی شد


مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه از آزادسازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

- ، از آزادسازی 12 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: در راستای حفظ اراضی کشاورزی و عمل به تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، 93 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی فیروزکوه به دستور مقام قضایی این تغییر کاربری تخریب و قلع و قمع شد.

مدیر جهاد کشاورزی فیروزکوه گفت: طی عملیات آزادسازی بناهای نیمه کاره، آلاچیق، دیوار کشی، فنس سکوی نیمه کاره در منطقه موین حصار بن از توابع بخش مرکزی فیروزکوه تخریب شده است.

فرازی با بیان اینکه با تخریب این بناها بیش از 12 هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی و به وضع سابق بازگشته است افزود: ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی کشاورزی به شهروندان از مردم می خواهیم که قبل از هرگونه خرید اراضی کشاورزی و اقدام به ساخت ساز، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و وضعیت کاربری آن زمین را استعلام کنند.

وی عنوان داشت: مطابق با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه محوطه سازی و یا احداث بنا در زمین های کشاورزی که موجب تغییر شکل کاربری این زمین ها شود ممنوع بوده و مرتکبین در صورت بی توجهی به اخطار در مرحله اول ضمن تخریب بنا به جریمه یک تا سه برابری ارزش زمین محکوم و چنانچه مجدداً اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزکوه آزادسازی شد

12 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزکوه آزادسازی شد