مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-06اقتصادي

توقف مزایده معادن رفع اثر شد


دادستان کل کشور ضمن استناد به دستور رییس قوه قضاییه، دستور رفع اثر از بخشنامه مربوط به توقف مزایده معادن (6000 محدوده معدنی) را صادر کرد.

- دادستان کل کشور ضمن استناد به دستور رییس قوه قضاییه، دستور رفع اثر از بخشنامه مربوط به توقف مزایده معادن (6000 محدوده معدنی) را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل مرداد ماه امسال، سعید عمرانی -معاون قضایی دادستان کل کشور- در نامه ای خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با اجرای طرح آزادسازی 6000 محدوده و معدن غیرفعال کشور، از ادامه دار بودن انجام مزایده ها پس از هماهنگی های بین دستگاهی در حوزه های اجرایی و نظارتی خبر داد و تاکید کرد که اصل مزایده های برگزار شده لغو نشده است، بلکه تا کسب نظر نهایی نهادهای نظارتی موقتا متوقف است و بنابر مراتب، به زودی روند مزایده ها وفق مقررات جاری ادامه خواهد یافت.

دوشنبه هفته گذشته (8 شهریورماه) محمدجعفر منتظری- دادستان کل کشور- به دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور، ضمن استناد به دستور رییس قوه قضاییه، دستور رفع اثر از بخشنامه مربوط به توقف مزایده معادن را صادر کرد و یک روز بعد این دستورالعمل به دادستان های سراسر کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف مزایده معادن رفع اثر شد

توقف مزایده معادن رفع اثر شد