مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-06اجتماعي

ثبت 99 درصدی کتب درسی مقطع ابتدایی در زنجان


معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد محقق شده است، - حسین حسنلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: 91 درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: سایر دانش آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارس خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان تا آخر امروز شهریور مهلت داشتند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند، خاطر نشان کرد: ثبت سریع تر سفارشات موجب توزیع مطلوب کتب درسی می شود.

حسنلو با اشاره به اینکه ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد محقق شده است، گفت: در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار داریم، البته کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان زنجان توزیع شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته جاری کتب درسی متوسطه دوم در استان زنجان توزیع می شود، گفت: تا آخر هفته توزیع کتب درسی دانش آموزان اعلام شده در نواحی به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه در زمینه توزیع کتب درسی در سطح فنی و حرفه ای، متوسط دوم و کار و دانش که انتخاب رشته اواخر شهریور انجام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 99 درصدی کتب درسی مقطع ابتدایی در زنجان

ثبت 99 درصدی کتب درسی مقطع ابتدایی در زنجان