مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-06اقتصادي

تا 70 درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!


منتظر «کمپین بزرگ اسنپ » با تخفیف های هیجان انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! - منتظر کمپین بزرگ اسنپ با تخفیف های هیجان انگیز در شهرهای مختلف کشور باشید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، از 20 شهریور، به مدت یک هفته، می توانید غذای مورد علاقه خود را از بهترین رستوران ها با حداکثر 70 درصد تخفیف در سرویس غذای اسنپ سفارش دهید.

تخفیف های خاص! شاید کم پیش بیاید رستوران یا مرکز تهیه غذایی هنگام خرید غذا به شما تخفیف دهد! اما با سوپراپ اسنپ این امکان را دارید که از بهترین رستوران ها تخفیف های باورنکردنی بگیرید و از سفارش غذای خود لذت بیشتری ببرید! اسنپ ، از 17 شهریور تا 17 مهر، برای شما در شهرهای همدان، بوشهر، اراک، بندرعباس، اردبیل، بجنورد و زنجان 20 درصد تخفیف روی منوی غذاهای مورد علاقه تان در نظر گرفته است.

یک ماه فرصت دارید تا غذای محبوب تان را از میان رستوران های شهر انتخاب کنید و آن را با قیمتی ارزان تر از منوی رستوران به صورت آنلاین سفارش دهید.

همچنین از 20 تا 27 شهریور، در شهرهای فوق به علاوه ی تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، کرج، قم، رشت، قزوین، ارومیه و ساری مهمان تخفیف های ویژه ی اسنپ فود (تا 70 درصد تخفیف) هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 70 درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!

تا 70 درصد تخفیف سفارش غذا با سوپراپ اسنپ!