مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-06حوادث

کلاهبرداری با شگرد درج آگهی جعلی فروش محصولات بهداشتی در زنجان


رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری درج کننده آگهی جعلی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: شهروندان برای تهیه این گونه محصولات به داروخانه ها و فروشگاه های مجاز مراجعه کنند.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری درج کننده آگهی جعلی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد و گفت: شهروندان برای تهیه این گونه محصولات به داروخانه ها و فروشگاه های مجاز مراجعه کنند.

سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای کلاهبرداری از طریق آگهی جعلی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی، اظهار کرد: تعدادی از شهروندان زنجانی با در دست داشتن شکواییه ضمن مراجعه به این پلیس، مدعی شد اخیرا برای خرید عمده محصولات بهداشتی و آرایشی به پیج اینستاگرمی مراجعه و پس از انتخاب محصول مورد نظر و پرداخت مبلغ، فروشنده از ارسال کالا خودداری کرده و پاسخ گوی تماس های آن ها نیست.

وی در رابطه با دستگیری کلاهبردار فضای مجازی، افزود: برابر بررسی و اقدامات فنی، متهم به هویت معلوم در استان زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به همراه ادله های دیجیتالی به پلیس فتا استان زنجان انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شگرد درج آگهی جعلی فروش محصولات بهداشتی در زنجان

کلاهبرداری با شگرد درج آگهی جعلی فروش محصولات بهداشتی در زنجان