مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-06حوادث

نجات و رهاسازی بیش از 3 هزار بچه ماهی در بیله سوار


رییس حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار بیش از 3 هزار بچه ماهی را از مرگ حتمی نجات داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهنام برزگر  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار حین انجام ماموریت گشت و کنترل بیش از 3 هزار بچه ماهی را از مرگ حتمی نجات داد.

وی افزود: قسمتی از کانال آب رسانی تازه تاسیس پایاب سد خداآفرین در حال حاضر به دلیل بازسازی و ترمیم، رو به خشک شدن بود و بیش از 3 هزار بچه ماهی به علت کم شدن آب کانال در حال تلف شدن بودند.

حضور به موقع یگان حفاظت محیط زیست مانع تلف شدن بچه ماهی ها شد رییس حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار ادامه داد: این بچه ماهی ها توسط یگان حفاظت محیط زیست بیله سوار و با همکاری همیاران محیط زیست نجات یافته و در کانال اصلی جعفرآباد شهرستان بیله سوار رهاسازی شدند.

برزگر بیان کرد: با حضور به موقع ماموران یگان حفاظت محیط زیست بیله سوار و به کارگیری تدابیر لازم از قبیل آب رسانی از طریق تانکرهای آتش نشانی، جمع آوری بچه ماهی ها و انتقال آن به کانال اصلی آب جعفرآباد، از تلف شدن تعداد زیادی از ماهی ها جلوگیری به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات و رهاسازی بیش از 3 هزار بچه ماهی در بیله سوار

نجات و رهاسازی بیش از 3 هزار بچه ماهی در بیله سوار