مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-06سياسي

شهردار اسلامشهر از بین 10 گزینه نهایی انتخاب می شود


شهردار اسلامشهر از میان 10 گزینه نهایی و با توجه به سابقه و کارنامه مدیریتی به زودی انتخاب می شود.

- محمد مهدی سلیمی رییس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: شهردار اسلامشهر تا چند روز آینده از میان 10 گزینه برای تصدی این سمت، پس از بررسی رزومه افراد با رای اعضای شورای شهر انتخاب می شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای انتخاب شهردار  افزود: در نخستین جلسه بعد از آغاز فعالیت ششمین دوره شورای شهر اسلامشهر با رای اکثریت آرا محسن حمیدی سرپرست شهرداری اسلامشهر، تا انتخاب شهردار در سمت خود ابقا شد تا مانع از تعطیلی فعالیت های شهرداری شود.

وی انتخاب شهردار را یکی از مهمترین اقدامات شورای شهر برشمرد و بیان کرد: انتخاب شهردار در اولویت فعالیت های اعضای شورای شهر قرار گرفته و پس از بررسی رزومه های رسیده از سوی افراد مختلف و متقاضی تصدی پست شهرداری در نشست های تخصصی به زودی شهردار اسلامشهر انتخاب و به مردم معرفی خواهد شد.

رییس شورای شهر اسلامشهر، تاکید کرد: بر اساس مفاد قانون و آیین نامه فعالیت شوراها، انتخاب شهردار با رای اعضا انجام خواهد شد و ما در تلاش هستیم شهردار منتخب بنابر آیین نامه ها و با در نظر گرفتن معیارهای اعضا و در چارچوب قانون انتخاب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اسلامشهر از بین 10 گزینه نهایی انتخاب می شود

شهردار اسلامشهر از بین 10 گزینه نهایی انتخاب می شود