مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-06اجتماعي

ریسک پذیری شرط ورود به حوزه مشاغل خانگی


به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان، برای ورود به حوزه مشاغل خانگی باید ریسک پذیر بود به این دلیل افراد در سطح ابتدایی نیازمند آموزش های تخصصی هستند.

- ایسنا/اصفهان به اعتقاد یک فعال حوزه مشاغل خانگی در اصفهان، برای ورود به حوزه مشاغل خانگی باید ریسک پذیر بود به این دلیل افراد در سطح ابتدایی نیازمند آموزش های تخصصی هستند.

ملیحه وطن خواه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اگرچه از سال 90 وارد عرضه مشاغل خانگی شدم، اما از سه سال پیش تاکنون به صورت پی در پی در حوزه مشاغل خانگی کارآفرینی می کنم، اظهار کرد: در این مدت بیشتر در حوزه تابلو فرش، قالیبافی، دوخت چرم و .

فعال هستم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مشاغل خانگی با طرح هر خانه یک کارگاه وارد این حوزه شدم، توضیح داد: این طرح با این هدف فعال شدن زنان سرپرست خانوار است و در حال حاضر 23 دار قالی در خانه ها برپا شده و همچنین سه کارگاه فعال قالیبافی داریم که در هر کارگاه بین 10 تا 15 نفر فعالیت می کنند.

این فعال حوزه مشاغل خانگی اما با اعتقاد بر اینکه قوانین و مقررات موجود در توسعه مشاغل خانگی دست و پا گیر است، همانند بیمه کارآفرینی که سرنوشت آن نامشخص است و برخی دستگاه های می گویند افراد در حوزه مشاغل خانگی باید بیمه شوند و برخی چنین نظری ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریسک پذیری شرط ورود به حوزه مشاغل خانگی

ریسک پذیری شرط ورود به حوزه مشاغل خانگی