مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-06حوادث

عوامل باند اعمال نفوذ در دادگستری یزد دستگیر شدند


رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری یک باند اعمال نفوذ و کارچاق کن با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس حفاظت اطلاعات دادگستری استان یزد از شناسایی و دستگیری یک باند اعمال نفوذ و کارچاق کن با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی خبر داد.

مجید فرهمند زاده در این مورد اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر پیشنهاد اخذ وجه در قبال پیگیری پرونده قضایی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان قرار گرفت و پس از بررسی های دقیق و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، فردی با جمع آوری اطلاعات پرونده های قضایی و ارائه آن به طرفین پرونده نسبت به جلب اعتماد سوژه موردنظر خود اقدام می کند تا از این طریق به منافع نامشروع خود دست یابد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با همدستی چند تن دیگر و از طریق خارج کردن اطلاعات و اسناد پرونده قضایی نسبت به جلب اعتماد افراد مورد نظر اقدام و از این طریق موفق به دریافت مبالغی نیز شده است.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری یزد افزود: در این رابطه و با دستور مقام قضایی دو نفر از افراد این باند به اتهام افشای اسرار حرفه ای، ربودن و خارج کردن اسناد و اوراق پرونده های قضایی، ادعای اعمال نفوذ و اخذ رشوه دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل باند اعمال نفوذ در دادگستری یزد دستگیر شدند

عوامل باند اعمال نفوذ در دادگستری یزد دستگیر شدند