مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 شهریور 1400 ساعت 02:052021-09-05اجتماعي

رودخانه چالوس درگیر معضل کم آبی و آلودگی/ انتقال آب بین حوزه ای صحت ندارد


مدیر مهندسی و سواحل شرکت آب منطقه ای نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: آب رودخانه چالوس که الان آجری رنگ است در حال حاضر با معضل کم آبی و آلودگی مواجه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پس از مشاهده اخباری مبنی بر گلی شدن رودخانه چالوس ناشی از فعالیت کارخانه های شن و ماسه، اینک اخباری مبنی بر انتقال آب رودخانه به آمل و گرگان به گوش می رسد.

در هر صورت، به نظر می رسد که مشکلات این رودخانه از ارتفاعات کندوان، رودخانه برار در منطقه دوآب و ارتفاعات کجور نشات می گیرد، روز به روز بیشتر و تبدیل به معضلات زیست محیطی شده است، از این رو خبرنگار خبرگزاری فارس گفت وگویی تفصیلی با حامد عبداللهی مدیر مهندسی و سواحل شرکت آب منطقه ای نوشهر، چالوس و کلاردشت ترتیب داده که در ادامه می خوانیم.

گزارشات میدانی حاکی از آن است که مازندران در بحث توجه به حوزه های آبی خوب عمل نکرده و این بخش بسیار عقب است، چرا که متاسفانه تمرکز برخی مدیران روی سیاسی کاری بوده است، در حالی که می توان با تکیه بر وفاق و همدلی شاهد عملکرد بهتری بود.

   *معضلات رودخانه چالوس قوز بالای قوز شد فارس: از آخرین وضعیت رودخانه چالوس بگویید در حال حاضر با موضوع کم آبی و آلودگی این رودخانه مواجه هستیم، چرا که امسال سال خشکی برای کشور بوده و  مازندران هم بی تاثیر از این خشک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه چالوس درگیر معضل کم آبی و آلودگی/ انتقال آب بین حوزه ای صحت ندارد

رودخانه چالوس درگیر معضل کم آبی و آلودگی/ انتقال آب بین حوزه ای صحت ندارد