مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-05پزشكي

نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آنلاین اعلام می شود


امکان مشاهده و چاپ پاسخ آزمایشات تشخیص طبی و آنالیز اسپرم با مراجعه به وبسایت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم و ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی فراهم شد.

- ایسنا/قم امکان مشاهده و چاپ پاسخ آزمایشات تشخیص طبی و آنالیز اسپرم با مراجعه به وبسایت مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم و ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی فراهم شد.

مراجعین مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این واحد از این پس می توانند با مراجعه به وبسایت این مرکز و ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی به پاسخ تمام آزمایشات تشخیص طبی و آزمایش آنالیز اسپرم که در این مرکز انجام داده اند دسترسی داشته باشند.

همچنین در این سامانه با انتخاب خدمت درخواستی و ماه شمسی شیفت حضور متخصصین جهت نوبت گیری به مراجعین نمایش داده می شود و انتخاب زمان ویزیت و پزشک متخصص موردنظر با سهولت بیشتری انجام می شود.

برای ورود به سامانه نوبت دهی اینترنتی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری لازم است مراجعین با ورود به وبسایت این مرکز روی عبارت نوبت دهی اینترنتی کلیک کنند و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که بعد از مراجعه به مرکز درمان ناباروری از طریق پیامک دریافت کرده اند وارد سامانه شوند همچنین شهروندانی که تا کنون به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم مراجعه نکرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آنلاین اعلام می شود

نتایج آزمایشات تشخیصی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی آنلاین اعلام می شود