مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 15:502021-09-05سياسي

رییس صدا و سیما: باید پای گاندو می ایستادیم


رییس صدا و سیما در مراسم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی «گاندو 2» با قدردانی از عوامل ساخت و پخش این سریال امنیتی – اطلاعاتی، کارگردانی و فیلمنامه این اثر را قوی توصیف کرد و بخشی از این قوت را ناشی از سوژه ای دانست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رسانه .

- رییس صدا و سیما در مراسم تجلیل از عوامل مجموعه تلویزیونی گاندو 2 با قدردانی از عوامل ساخت و پخش این سریال امنیتی – اطلاعاتی، کارگردانی و فیلمنامه این اثر را قوی توصیف کرد و بخشی از این قوت را ناشی از سوژه ای دانست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رسانه ملی در میان گذاشت و از تحقیق برای نگارش متن فیلمنامه حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، عبدالعلی علی عسکری در مراسم تجلیل از عوامل گاندو با تاکید بر اینکه همه بازیگران این سریال خوش درخشیدند، گفت: جوانانی که در نقش جوانان انقلابی نقش آفرینی کردند، فضای جدیدی را برای قشر جوان به نمایش درآوردند.

وی با بیان دشواری های سریال سازی درباره موضوعات تاریخ معاصر، گریزی به برخی دشواری ها در ساخت و پخش سریال گاندو 2 زد و با اشاره به برخی تلاش ها برای جلوگیری از پخش آن تصریح کرد: با توجه به اینکه گاندو 2 کار فاخر، ارزشمند، جدید و شجاعانه ای بود، باید پایش می ایستادیم؛ به لطف الهی کار موفقی هم در تاریخ سریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صدا و سیما: باید پای گاندو می ایستادیم

رییس صدا و سیما: باید پای گاندو می ایستادیم