مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 14:502021-09-05بين الملل

عملیات امنیتی پیش دستانه در بغداد در آستانه اربعین


تیم رسانه ای امنیتی عراق از اجرای عملیات امنیتی پیش دستانه در بغداد خبر داد که در نتیجه آن چندین مظنون بازداشت و تجهیزات، سلاح و مواد مخدر در مناطق مختلف بغداد کشف و ضبط شدند.

- تیم رسانه ای امنیتی عراق از اجرای عملیات امنیتی پیش دستانه در بغداد خبر داد که در نتیجه آن چندین مظنون بازداشت و تجهیزات، سلاح و مواد مخدر در مناطق مختلف بغداد کشف و ضبط شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، تیم رسانه ای امنیتی عراق اعلام کرد، صبح امروز (یکشنبه) یک عملیات پیش دستانه و ویژه با هدف تامین امنیت بغداد و با نظارت فرماندهی عملیات بغداد انجام شد.

نیروهای مشترک از تیپ 55 و لشکر هفدهم پیاده نظام عملیات تفتیش و بازرسی منطقه الرضوانیه و مناطق اطراف آن را در جنوب بغداد اجرا کردند که هدف از آن خشکاندن ریشه های تروریسم و تعقیب و پیگرد گروهک های تروریستی داعش و فرصت ندادن به کسانی است که به دنبال ایجاد ناامنی در عراق همزمان با نزدیک شدن اربعین حسینی هستند.

تیم رسانه ای امنیتی عراق همچنین اعلام کرد، نیروهای امنیتی در شهرستان های الکرخ و الرصافه به انجام وظایف خود در خصوص تفتیش و بازرسی و تعقیب گروهک های تروریستی و جنایتکار ادامه می دهند و آنها موفق شدند براساس احکام قانونی مختلف 12 متهم را بازداشت و مقادیری مواد مخدر و تسلیحات را کشف و ضبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امنیتی پیش دستانه در بغداد در آستانه اربعین

عملیات امنیتی پیش دستانه در بغداد در آستانه اربعین