مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-05پزشكي

جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 888 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به 888 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 7 بیمار جان خود را از دست دادند.

- پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 507 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 267 نفر مبتلای قطعی و 37 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 64 هزار و 219 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از 884 نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود 31 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 582 نمونه رپید تست 20 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و دنا بودند.

یزدان پناه تصریح کرد: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل 1.

5 متری را رعایت کنند.

همچنین در دورهمی ها و تجمعات شرکت نکنند، از مسافرت به استانهای مجاور نیز پرهیز نمایند و از تردد در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری نمایند.

با توجه به افزایش روند واکسیناسیون در استان لازم است افراد فراخوان شده در تاریخ های مشخص شده به مکان های تزریق واکسن مراجعه نمایند تا بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 888 نفر رسید

جان باختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 888 نفر رسید