مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-05حوادث

بازداشت 2 نفر به اتهام کارچاق کنی در دادگستری یزد


در صورت مواجه شدن با هرگونه مورد مشکوک در اسرع وقت با سامانه گویای 1580 ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری تماس حاصل کنند.

- رییس حفاظت اطلاعات اداره کل دادگستری یزد از شناسایی و دستگیری یک باند اعمال نفوذ و کارچاق کن با ادعای نفوذ در دستگاه قضایی استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصریکشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، مجید فرهمندزاده گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر پیشنهاد اخذ وجه در قبال پیگیری پرونده قضایی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان حفاظت اطلاعات قرار گرفت و پس از بررسی و اقدام های اطلاعاتی مشخص شد فردی با جمع آوری اطلاعات پرونده های قضایی و ارایه آن به طرفین پرونده نسبت به جلب اعتماد سوژه موردنظر اقدام تا از این طریق به منافع نامشروع دست یابد.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با همدستی چند تن دیگر و از طریق خارج کردن اطلاعات و اسناد پرونده قضایی نسبت به جلب اعتماد افراد مورد نظر اقدام و از این طریق موفق به دریافت مبالغی شد.

این مسئول اظهار کرد: در این ارتباط با دستور مقام قضایی 2 نفر از افراد این باند به اتهام افشای اسرار حرفه ای، ربودن و خارج کردن اسناد و اوراق پرونده های قضایی، ادعای اعمال نفوذ و اخذ رشوه دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 نفر به اتهام کارچاق کنی در دادگستری یزد

بازداشت 2 نفر به اتهام کارچاق کنی در دادگستری یزد