مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-05حوادث

خانه های مسافر غیرمجاز در چنگال پلیس یزد


معضل خانه های مسافر در محدوده هایی که با تمرکز زیرساخت های درمانی و پزشکی روبرو بود، امروز با برخورد نیروهای انتظامی و نظارت بیش از پیش روبرو شده است.

- ایسنا/یزد معضل خانه های مسافر در محدوده هایی که با تمرکز زیرساخت های درمانی و پزشکی روبرو بود، امروز با برخورد نیروهای انتظامی و نظارت بیش از پیش روبرو شده است.

بلوار طالقانی و محله اکبرآباد جزو محلاتی هستند که به علت تمرکز زیرساخت های درمانی مانند مطب پزشکان و کلنیک های متعدد و بیمارستان هایی مانند مرکز ناباروری یزد همواره یکی از نقاط شلوغ یزد هستند که با هجوم مسافران غیربومی و بیماران روبرو می‎شوند.

چند سالی است که در حوالی این مناطق خانه های مسافر بیشتر رونق گرفته اند و تمایل به ایجاد خانه های مسافر غیرمجاز نیز در این مناطق بیش از پیش افزایش یافته است به طوری که برخی از مردم بخشی از خانه های خود را بدون در نظر گرفتن استاندارد به خانه مسافر تبدیل می کنند و با قیمت های مختلف و خدمات غیراستاندارد در اختیار مسافران غیربومی قرار می دهند.

این مسئله امروز نه تنها بازتاب منفی در ابعاد مختلفی را برای یزد داشته بلکه اقشار متعددی خصوصا فعالان گردشگری، هتلداران، صاحبان اقامتگاه های مجاز و حتی مردم محلی را نیز متاثر کرده است به طوری که امروز یکی از دغدغه های گردشگری سلامت رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های مسافر غیرمجاز در چنگال پلیس یزد

خانه های مسافر غیرمجاز در چنگال پلیس یزد