مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-05سياسي

روایت «جهش تولید» و عزمی که باید جدی تر باشد


«جهش تولید» در استان سمنان نیازمند عزمی است که باید جدی تر باشد؛ انتظار می رود دولت جدید بتواند برخلاف گذشته، این مسیر راه هموار سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، نامگذاری سال ها با موضوع و محوریت اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب، نشانگر اهمیت مسأله اقتصاد و توجه به تولید است.

وقتی رهبر معظم انقلاب در سال 1399 نام جهش تولید را بر این سال نهادند، فرصتی مناسب برای همگان برای تلاش و کوششی مضاعف در مسیر جهش در تولید ایجاد شد و انتظار می رفت عملکردها در دولت هم درخشان تر باشد.

قطعا برای جهش در تولید ابتدا باید مسؤولان و مدیران دستگاه های مختلف اجرایی درصدد رفع موانع موجود در بازار تولید برآیند و شنوای مشکلات از سوی تولیدکنندگان و فعالان این عرصه باشند و سپس راهکاری عملی و قابل اجرا در این راستا را تدوین و عملیاتی کنند.

تکمیل پروژه های جهش تولید؛ مستلزم عزم جزم علی رضا آشناگر، استاندار سمنان در همین زمینه اظهار کرد: تکمیل پروژه های جهش تولید استان و تسریع در روند اجرایی آن امری بسیار حائز اهمیت است که باید طی زمان بندی مشخصی صورت گیرد.

وی افزود: مواردی از پروژه های جهش تولید استان که با مشکلاتی برای ادامه روند احداث و رسیدن به مرحله بهره برداری مواجه هستند، بررسی و طی یک زمان بندی دو ماهه تعیین تکلیف شوند و در صورت عدم حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «جهش تولید» و عزمی که باید جدی تر باشد

روایت «جهش تولید» و عزمی که باید جدی تر باشد