مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-05پزشكي

تجهیز بیمارستان فاروج به دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن


نائب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و پیگیری های انجام شده به زودی بیمارستان فاروج مجهز به دستگاه سی تی اسکن و اکسیژن ساز می شود.

- دکتر سید محمد پاکمهر اظهار کرد: با افزایش بیماران، طبیعتا نیاز به تجهیزات و امکانات پزشکی نیز بیشتر می شود که خوشبختانه با هوشمندی و اقدام به موقع رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی باعث شد در پیک پنجم کرونا دچار بحران و کمبود نشویم.

وی یکی از پایه های درمان بیماران کرونایی را اکسیژن خواند و افزود: خوشبختانه با اقدامات و پیگیری های به موقع همه بیمارستان ها به جز بیمارستان فاروج مجهز به دستگاه اکسیژن ساز هستند و برخی بیمارستان ها حتی بیش از سه یا چهار دستگاه اکسیژن ساز دارند.

دکتر پاکمهر ادامه داد: برای پیش بینی مواقع بحران و افزایش تعداد بیماران در بیمارستان امام حسن (ع) که سانتر اصلی بیماران کرونایی در استان است نیز یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر تحویل این بیمارستان شده است.

وی در مورد بیمارستان فاروج نیز گفت: این بیمارستان به علت نبود دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن قابلیت بستری بیماران کرونایی را ندارد به همین دلیل با پیش بینی پیک های بعدی کرونا و مواقع بحران پیگیری های لازم با همکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی به منظور تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز بیمارستان فاروج به دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن

تجهیز بیمارستان فاروج به دستگاه اکسیژن ساز و سی تی اسکن