مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 08:102021-09-05سياسي

حسینی: خوزستان نیاز به مدیران مردمی و انقلابی دارد


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان نیاز به مدیران مردمی، انقلابی و پرتلاش دارد و دیگر جای امنی برای مدیران پروازی نخواهد بود.

- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خوزستان نیاز به مدیران مردمی، انقلابی و پرتلاش دارد و دیگر جای امنی برای مدیران پروازی نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدکریم حسینی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با قرائت بخشی از نهج البلاغه، بیان کرد: حضرت امیر (ع) می فرماید دوست داشتنی ترین چیزها در نزد تو در حق، میانه ترین و در عدل، فراگیرترین و در جلب خشنودی مردم، گسترده ترین باشد که همانا خشم عمومی مردم، خشنودی خواص را از بین می برد، اما خشم خواص را خشنودی همگان بی اثر می کند.

وی افزود: خواص جامعه همواره بار سنگین را به حکومت تحمیل می کنند، زیرا در روزگار سختی یاری شان کمتر و در اجرای عدالت از همه ناراضی تر و در خواسته هایشان پافشارتر و در عطا و بخشش ها کم سپاس تر و به هنگام منع خواسته ها دیر عذر پذیرتر و در برابر مشکلات کم استقامت تر هستند.

در صورتی که ستون های استوار دین و اجتماعات پرشور مسلمین و نیروهای ذخیره دفاعی عموم مردم هستند، پس به آنها گرایش داشته و اشتیاق تان به آنها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: خوزستان نیاز به مدیران مردمی و انقلابی دارد

حسینی: خوزستان نیاز به مدیران مردمی و انقلابی دارد