مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-05اقتصادي

گرانفروشی، در صدر تخلفات اصناف بوشهر


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین تخلفات کشف شده از اصناف مربوط به گرانفروشی، - ایسنا/بوشهر معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین تخلفات کشف شده از اصناف مربوط به گرانفروشی، تقلب، ضرر و زیان و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بوده است.

رضا جمالی اظهار کرد : در پنج ماه اول سال جاری تعداد هزار 537 فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات از طریق واحد رسیدگی به شکایات این سازمان و ادارات تابعه اخذ و رسیدگی شده است.

وی افزود: از مجموعه هزار و 537 فقره شکایات رسیدگی شده، تعداد 420 فقره منجر به کشف تخلف و تنظیم گزارش بازرسی ، 992 مورد غیر متخلف تشخیص داده شده و تعداد 125 فقره شکایت نیز منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است .

معاون نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: بررسی وضعیت گزارشات حاکی از آن است که بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، مرغ گرم ،میوه و سبزی ،پوشاک، موبایل ، سیمان و.

مابقی مربوط به سایر کالاها و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه ها ، تعمیر لوازم برقی و خانگی ، مشاورین املاک ،نصب آسانسور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی، در صدر تخلفات اصناف بوشهر

گرانفروشی، در صدر تخلفات اصناف بوشهر