مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-05ورزشي

مرکز نوآوری و شتابدهی فعال کننده پتانسیل جوانان است


رییس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: با ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی سعی شد تا گامی برای کشف استعدادها و فعال سازی پتانسیل جوانان در استان فارس برداشته شود.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: با ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی سعی شد تا گامی برای کشف استعدادها و فعال سازی پتانسیل جوانان در استان فارس برداشته شود.

مظاهر بابایی یکشنبه 14 شهریور در آیین اختتامیه طرح منش و رویداد نیوز دی ضمن قدردانی از همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: با طرح هایی نظیر منش (مرکز نوآوری و شتابدهی) سعی شده تا گامی حتی کوچک برای جوانان در استان فارس برداشته شود.

او با اشاره به اینکه وجود خلاقیت و نوآوری در جامعه ما احساس می شود، اضافه کرد: با توجه به آمار قشر تحصیل کرده و جوانان با استعداد، باید ساماندهی مناسبی جهت اشتغال و بروز نوآوری ایجاد شود.

بابایی با تاکید براینکه در اجرای طرح منش، وزارت ورزش و جوانان همکاری خوبی داشته است، گفت: این طرح موجب شد بستری برای فعال سازی پتانسیل ها و استعدادهای جوانان کشورمان فراهم شده و افرادی که شایسته و دارای ایده های خلاق هستند، شناسایی شده و سپس آموزش داده شوند تا در نهایت اشتغال شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شتابدهی فعال کننده پتانسیل جوانان است

مرکز نوآوری و شتابدهی فعال کننده پتانسیل جوانان است