مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-05سياسي

برگزاری 22 رویداد کارآفرینی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی فارس


به گفته مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی فارس، از آغاز طرح منش در این استان تاکنون، 22 رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب و کارهای نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلف برگزار شده است.

- ایسنا/فارس به گفته مدیر مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی فارس، از آغاز طرح منش در این استان تاکنون، 22 رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب و کارهای نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلف برگزار شده است.

علی اکبر زاهدیان نژاد یکشنبه 14 شهریور در آیین اختتامیه طرح های این مرکز با اشاره به آغاز طرح منش در استان فارس گفت: در ابتدای طرح منش با اجرای برنامه و رویدادهای متنوع توانستیم جوانان خلاق و خوش فکر را به سمت کارآفرینی جذب کنیم و ایده های جدید شناسایی شد.

او افزود: 22 رویداد چند ساعته با موضوعات کاربردی کسب و کارهای نوپا برای ترویج نوآوری و شتابدهی با عناوین مختلف صندلی تجربه، تازه شو، چاره جو و.

برگزار شد.

زاهدیان نژاد با بیان اینکه سعی کردیم در ابتدای کار کارگاه های عمومی را برگزار کنیم و در فاز سوم با غربالگری افراد به پرورش ایده های ناب بپردازیم، اظهار کرد: تعداد شرکت کنندگان به شکل هدفمند انتخاب شدند و تیم ها پس از طرح ایده، وارد گام شتاب دهی شدند بنابراین 16 کارگاه با میانگین 40 نفر برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 22 رویداد کارآفرینی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی فارس

برگزاری 22 رویداد کارآفرینی در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی فارس