مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-05سياسي

نگاه خدمت رسانی به مسئولیت پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در گام دوم انقلاب باید نگاه خدمت رسانی گروه های جهادی به مسئولیت پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در گام دوم انقلاب باید نگاه خدمت رسانی گروه های جهادی به مسئولیت پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود.

سردار محمد زهرایی، شنبه شب 13 شهریور در ارتباط تصویری با مراسم روز فرهنگ فردوس بیان کرد: امروز نوع جنگ دشمن، تاکتیک ها و خاک ریزها تغییر کرده و حتی سعی می کند با نفوذ در لایه های نظام اداری کشور از طریق وضع قوانین دست و پا گیر و سنگ اندازی در مسیر تولید به اهداف خود در جنگ اقتصادی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار حرکت عاشوراست و امام راحل مردم را موتور محرکه و عامل اصلی پویایی و بالندگی این انقلاب می دانست و افزود: در کار جهادی تنبلی و سستی وجود ندارد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه تاکید دارند که کار جهادی ابتدا باید بر روی افراد تأثیر گذار باشد و انسان ساز شود.

زهرایی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس نوینی شکل گرفته که سرداران آن تولیدکنندگان هستند و همه باید آتش به اختیار در مسیر رونق تولید تلاش کنیم، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی گروه های جهادی را از دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه خدمت رسانی به مسئولیت پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود

نگاه خدمت رسانی به مسئولیت پذیری در عرصه دفاع مقدس نوین تبدیل شود