مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-05ورزشي

واگذاری باشگاه؛ ادعایی برای آرام کردن هواداران؟


به دنبال تجمعات هواداران تراکتور طی روزهای اخیر و نارضایتی آنان از وضعیت حاکم بر تیم، مدیرعامل باشگاه تراکتور روز گذشته (شنبه 13 تیر) از تعلیق فعالیت ها و واگذاری امورات این باشگاه به هیات فوتبال آذربایجان شرقی خبر داد که به نظر می رسد این موضوع چندان .

- ایسنا/آذربایجان شرقی به دنبال تجمعات هواداران تراکتور طی روزهای اخیر و نارضایتی آنان از وضعیت حاکم بر تیم، مدیرعامل باشگاه تراکتور روز گذشته (شنبه 13 تیر) از تعلیق فعالیت ها و واگذاری امورات این باشگاه به هیات فوتبال آذربایجان شرقی خبر داد که به نظر می رسد این موضوع چندان واقعیت ندارد و هدف از مطرح کردن آن، آرام کردن جو هواداری است.

هواداران تراکتور، نظمی و کمالوند را نمی خواهند و همچنین مخالف تصمیمات مالک باشگاه در انتصابات و حضور ضعیف در نقل و انتقالات هستند.

آنان خواسته شان را طی روزهای گذشته با تجمعات مختلف، به گوش همه رسانده اند؛ به تعبیر دیگر، تی تی ها می خواهند با چنگ و دندان, تراکتور را همچون سالیان گذشته در قامت یک تیم مدعی راهی مسابقات کنند.

هواداران معترض، روز گذشته با ورود به مجموعه بنیان دیزل، مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده و شعارهایی سر دادند که جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور در بالکن ساختمان باشگاه حضور یافت و در حالی که همه منتظر اعلام خبر استعفایش بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری باشگاه؛ ادعایی برای آرام کردن هواداران؟

واگذاری باشگاه؛ ادعایی برای آرام کردن هواداران؟