مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 03:452021-09-05سياسي

کنگره شهدای دانشگاه پیام نور به میزبانی بوشهر برگزار می شود


رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اول مهرماه به میزبانی بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا بحرانی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو می تواند در فرهنگ سازی و توسعه اخلاقیات، رفتار و کردار شهدا برای بهینه کردن این ارزش ها در نسل جوان، به خصوص دانشجویان و اساتید جوان و حرکت به سوی جامعه آرمانی بسیار مؤثر باشد.

رییس دانشگاه پیام نور استان بوشهر ادامه داد: برگزاری کنگره شهدای دانشجو علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقدیر از خانواده آنها، فضای معنوی برخاسته از منش و خط مشی زندگی شهدا را در دانشگاه ایجاد می کند.

وی از برگزاری کنگره 75 شهید دانشجوی دانشگاه پیام نور در اول مهرماه و همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان بوشهر میزبان کنگره شهدای دانشگاه پیام نور کشور است و اجلاسیه این کنگره همزمان با هفته دفاع مقدس در اول مهرماه در دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر برگزار می شود.

بحرانی افزود: از 75 شهید دانشگاه پیام نور کشور 35 شهید مدافع حرم و چهل شهید از شهدای امنیت هستند که به همین منظور دو جلد کتاب برای معرفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره شهدای دانشگاه پیام نور به میزبانی بوشهر برگزار می شود

کنگره شهدای دانشگاه پیام نور به میزبانی بوشهر برگزار می شود