مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-04سياسي

این جوان تُرشی لیمو را برای بیکاران شیرین کرد


کارآفرین موفق بهشهری با احداث گلخانه لیموترش و تاسیس شرکت ساخت گلخانه حدود 20 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار کرده است و به افرادی که می خواهند گلخانه راه اندازی کنند توصیه می کند تا اول تحقیق کنند و از تجارب دیگران استفاده کرده و بعد وارد این کار شوند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سارا امیدوندچالیاشتغال یکی از موضوعات مهم در زندگی فردی و در جامعه بوده و این روزها به مهمترین دغدغه برای خانواده ها تبدیل شده است؛ اما برخی از جوانان این کشور با تلاش و پشتکار خود نه تنها برای خود شغلی دست و پا کرده اند بلکه دست دیگر جوانان را نیز گرفته اند.

یکی از این افراد موفق و کارآفرین حسین محمودی کوهستانی است، اصالتا اهل کوهستان بهشهر و کارشناسی ارشد مهندسی عمران و بازرگانی دارد، وی علاقه مند بود که گلخانه ای راه اندازی کند اما اصلا به فکر پرورش لیموترش نبود، بیشتر در فکر صیفی جات و گل بود که در مسیر تحقیقات برای احداث گلخانه یکی از افراد بحث پرورش لیموترش در فضای بسته را به او پیشنهاد داد.

پس از تحقیق و جستجو در سال 95 کار احداث گلخانه و پرورش لیمو ترش را شروع کرد و تا به امروز نیز مشغول این کار است.

البته یک شرکت مهندسی تخصصی در ساخت گلخانه نیز تاسیس کرده و در آنجا هم مشغول به کار است و علاوه بر کار در گلخانه، ساخت گلخانه در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این جوان تُرشی لیمو را برای بیکاران شیرین کرد

این جوان تُرشی لیمو را برای بیکاران شیرین کرد